Kitul conține:

– număr de concurs cu cip electronic de unică folosință;

– tricou aniversar Crosul 15 Noiembrie, ediția a 30-a (tricouri unisex pentru primii 1.000 de adulți înscriși, tricouri pentru primii 500 de copii);

– medalie de finisher;

– traseu măsurat și omologat IAAF/ AIMS;

– participare în condiții de maximă siguranță;

– arbitraj profesionist, asigurat de arbitri calificați și certificați de FRA;

– cronometraj profesionist;

– monitorizare individuală a distanţei parcurse;

– clasament online live pe site-ul competiției;

– diplomă de participare cu locul final ocupat;

– corturi – vestiar și garderobe amplasate la start și la sosire, cu depozitare pe timpul concursului și transport asigurat de la start la sosire;

– salvare, serviciu medical de urgenţă;

– puncte de hidratare și revitalizare la sosire;

– albume foto personalizate din timpul evenimentului pentru fiecare concurent în parte, cu donație la alegere către Asociația Umanitară Alerg pentru Viață – Robert Cadar;

– ședință foto și de autografe cu atleții de elită, după încheierea festivității de premiere;

– ședința foto și de autografe cu Paula Ivan, ambasadorul Crosului 15 Noiembrie;

– servicii de mentenanță asigurate de personal instruit (voluntari, manipulanți etc.) și cu experiență în domeniul evenimentelor sportive;

– toalete ecologice în zonele de start și sosire.

Înainte să ridice Kit-ul de concurs, fiecare participant trebuie să se înscrie și să fie validat (online sau la punctele de înscrieri anunțate) de către organizator. Apoi, pe baza actului de identitate în original (certificat de naștere, carte de identitate, pașaport) și/ sau a legitimației de atlet cu viza medicală la zi (cazul atleților de performanță) și după ce va semna Declarația pe Proprie Răspundere, va ridica kit-ul de concurs de la:

– Coresi Shopping Resort (la scenă), în ziua de sâmbătă, 16 noiembrie, orele 15-20;

– Roman SA (zona de start), în ziua concursului, 17 noiembrie 2019, de la ora 8, în funcție de cursă.